عکاسی تبلیغاتی شاخهای از عکاسی است که عکاس از محصولات، کالاها، تولیدات و خدمات افراد یا شرکت ها عکسبرداری میکند. او باید بتواند در عکس خود از یک محصول ساده یک شاهکار بیافریند. به اندازه ی کافی نزدیک شدن به سوژه ی عکاسی به معنای خوب بودن عکس و تضمینی برای فروش محصول نیست. هر چه عکاس تبلیغاتی تجربه و اطلاعات بیشتری دربارهی سفارشات حرفهی خود داشته باشد موفقتر و صاحبنام تر خواهد بود. تسلط و در اختیار داشتن وسائل و فضای مورد لازم، رمز موفقیت عکاسان صنعتی است
کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد
برای مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>عکاسی تبلیغاتی<< کلیک کنید
.
درباره این سایت